Regulamin
REKLAMACJE - płytki granitowe łupek kamienny
- Firma Gran-pol Kamieniarstwo prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
- Zamówienia składane są poprzez przesłanie drogą internetową zamówienia z danymi osobowymi lub danymi firmy, które klient potwierdza jako prawdziwe . Dane podane w zamówieniu są wykorzystywane do wystawienia faktury VAT.
- Zakupu towaru może dokonać pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu. Osoba wystawiająca dowód zakupu upoważniona jest przez kupującego do wystawienia faktury bez jego podpisu. Zakupione towary dostarczane są wraz z wymaganym dowodem zakupu. W przypadku faktur wystawionych w walucie obcej wszelkie koszty bankowe pokrywa kupujący.
- Realizacja zamówień następuje po dokonaniu wpłaty na konto lub wpłaceniu gotówki w kasie firmy GranPol.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen w ofercie w przypadku wprowadzenia nowego cennika i wzrostu kursu walut, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, rozpoczynania i odwoływania akcji promocyjnych, wprowadzania zmian w produktach. Firma GranPol zastrzega sobie również występowanie różnic w kolorze płytek, przerostów bądź odmiennego użylnienia w stosunku do prezentowanych płytek wzorcowych. Różnice w odcieniach poszczególnych płytek są efektem naturalnych różnic barwy jednego gatunku kamienia, powierzchnia nawet naturalnie wyszlifowanego kamienia ma też pory i różnej wielkości otwory które nie stanowią podstawy od uznania reklamacji.8. Firma GranPol zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
- Firma GranPol zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
PŁATNOŚCI
- Przed odbiorem towaru należy dokonać płatności poprzez płatność gotówką w kasie, bądź przelew bankowy na konto.
- Płatność za pobraniem - firma transportowa.
REKLAMACJE
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
- Reklamacja jest rozpatrywana po dokonaniu pełnej wpłaty za towar oraz po okazaniu dowodu zakupu towaru.
- Każdy produkt sprzedawany w sklepie jest nowy, jednak w przypadku zauważenia jakichkolwiek wad technicznych prosimy o kontakt ze sklepem nr tel. 600 378 039 E mail granpol@kamieniarstwo.com.pl
- W przypadku gdy Klient zauważa iż przesyłka posiada mechaniczne uszkodzenia zobowiązany jest do spisania w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.
- Reklamacja nie obejmuje produktów przecenionych, zamontowanych, wbudowanych lub poddanych obróbce.
- Różnice wynikające z różnych ustawień monitora dotyczący koloru nie są podstawą reklamacji towaru. Opisy oraz zdjęcia nie stanowią podstawy do roszczeń wobec sklepu.
- W przypadku ewentualnych zwrotów materiału, kupujący pokrywa wszystkie koszty transportu (dostawa i odbiór).
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą w pierwszej kolejności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw szczególnych regulujących sprzedaż konsumencką.
- Sądem właściwym do sporów wynikających z umowy sprzedaży jest są właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedającego.
- Klient ma obowiązek maksymalnie do trzech dni od dostawy towaru zgłosić ewentualne uszkodzenia lub wady otrzymanego materiału wraz ze zdjęciami. W innym przypadku zwroty lub wymiany nie będą uwzględnione.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W przypadku braku kontaktu z klientem z winy klienta (brak adresu poczty lub numeru telefonu) zamówienie będzie anulowane w ciągu 2 dni roboczych.
- Logo firmy i nazwy handlowe użyte w sklepie są zastrzeżonymi znakami towarowymi i zostały zamieszczone wyłącznie w celu pełnej informacji Klienta.
- Prosimy o rozważne zakupy, ponieważ zwrotów nie przyjmujemy.